Driving day - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Esther Vries - WaarBenJij.nu Driving day - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Esther Vries - WaarBenJij.nu

Driving day

Door: Esther de Vries

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 April 2014 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Uitgestrekte droge velden en veel rechte wegen met af en toe een bocht, dit is een beetje hoe de rit van vandaag eruit zag. 8.30 zaten we weer in de auto en rond 18.15 kwamen we aan bij het huis van Peter in Port Elisabeth. Hier ontmoette we zijn vrouw (Petra) en drie honden. Petra reed met ons mee naar onze slaapplek waar we onze koffers dropte om vervolgens richting het centrum te gaan waar we wat gingen eten. Deze plek was een beetje een combinatie van Disney land parijs en Las Vegas in het klein, inclusief fonteinshow. Heel toeristisch en best druk voor een woensdag avond. Dit was wel even wennen na 2 weken in “the middle of nowhere” te hebben geleefd! Port Elisabeth is de op 5 na grootste stad van Zuid Afrika en heeft 1,5 miljoen inwoners, maar het is absoluut tof om ook deze kant van Zuid Afrika te zien.

• 02 Mei 2014 - 10:28

Ronald En Herma:

Ha kanjers,

wat een super trip, we zijn stik jaloers op jullie (op het brug springen van Robin na dan).
    Esther alvast gefeliciteerd (uiteraard cer ook met esther) en we nemen morgen een borrel op je gezondheid.
    ondanks dat het overbodig is zeggen we het toch maar, geniet verder van jullie geweldige reis.

groetjes Ronald en Herma

• 03 Mei 2014 - 08:40

Fanny:

Hoi allemaal, de verhalen klinken allemaal geweldig !! Ik moet er ook heen !! Ik hoorde gisteren een mooie opmerking: ook al kost reizen je je laatste cent, je komt altijd rijker terug. ! En zo is het . Esther gefeliciteerd met je verjaardag en de rest ook gefeliciteerd natuurlijk!! Nog veel plezier en voorzichtig springen hoor robin haha

• 03 Mei 2014 - 12:37

Ger.:

beste kleindochter..
    in de eerste plaats van harte gefeliciteerd m et je verjaardag nog vee gezonde jarenen veel reizenl
    robin ookgeluk gewenst zitten net je laatste verslag telezen wat een reis christien van harte met je dochter
    enno ook natuurlijkgeniet maar van jemooie reis straks gaan wij dikke zoen en tot ziens ger

• 05 Mei 2014 - 11:45

Ger:

beste allemaal
    je reis verslagen gelezen en daar van genoten wat een lef van robin om van die brug te springen
    enno ook? het is 5mei dat ik dit schrijf jullie gaan nu af tellen wachten jullie thuis op .
    vermaak je nog maarveel plezier toege wenstvan ons
    opa