Offday - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Esther Vries - WaarBenJij.nu Offday - Reisverslag uit Tsitsikamma, Zuid-Afrika van Esther Vries - WaarBenJij.nu

Offday

Door: Esther de Vries

Blijf op de hoogte en volg Esther

02 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Tsitsikamma

Vandaag was niet mijn beste dag van de vakantie kan ik je vertellen, ik gok dat dit iets te maken had met het Zuid Afrikaanse bier en de lekkere cocktails van gisteravond!;) Gelukkig hoefden we niet ver te rijden en waren we snel op de plaats van bestemming, Tsitsikamma. Hier hebben we kunnen ontspannen bij het zwembad, pa en Robin hebben nog getafeltennist en daagden mij later uit voor een potje poolen. Helaas heb ik deze niet kunnen winnen. Ik lag vandaag vroeg op bed morgen voel ik mij vast beter, dit moet wel want om 8.20 staat er een canopytour op ons te wachten en ik ben Jarig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Tsitsikamma

Esther

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 9568

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 10 Mei 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: